Halsningar fran Egypten!

Hej pa er!

Det ar varmt.... Klockan ar halv fyra och jag sitter med en ol inne  pa en rastaurang vid datorn, de andra ligger nera pa beachen en stund till! Kan det bli battre??? Formodligen inte...

Vi har vart har snart en vecka, tiden gar fort!
Det ar valdigt varmt pa dagarna, ibland blaser det ganska mycket, som idag. Men da passade Freddan och jag pa att vindsurfa! De forsta kvallarna vi var har var det ganska kallt pa kvallen, sa att man fick satta pa sig en troja, men nu har det blivit varmare...

Vi har varit en svang till pyramiderna. Startade halv tva pa natten, akte 50 mil, tog ca 7 timmar. Men bara att se Kairo var intressant, vilken skitig stad! Och pyramiderna var saklart maktiga. 4 av oss (bla jag) gick in i en pyramid. Fick ga i en smal gang pa 1 ganger 1 meter i typ 50 meter tills man kom in till graven. Det var HUR varmt som helst och INGEN luft! Man kande paniken och cellskracken komma krypande....! Men vi overlevde saklart! Vi kollade runt pa lite pyramider, museer osv under dagen och akte sesan pa eftermiddagen tillbaka de 50 milen. Det var en mastig resa, men vart det! Dagen efter kande man sig bakis, var sa sliten!

Jag ska dyka pa lordag eller sondag, ska kolla upp det i morrn, sa det ser jag fram emot. Pa mandag har vi 9 hyrt en egen stor bat genom hotellet som ska ta oss runt pa en massa bra snorkelstallen, en paradiso och ev snorkla med delfiner!

Fetaost har pa hottellet gar under benamningen "fittacheese". Inte illa.
Maten ar god, men det ar inte Thailand. Priser har varierar mycket beroende pa vart man ater, det kan vara som hemma, och det kan vara billigare an Thailand.... Olen ar god! Massagen dyr...

Lagger in en bild lite senare om jag far tillfalle!

Ha det bra alla!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Hej dyngunge!
Du har det bra du. Får vara på varma trakter medan vi andra går här hemma och sliter.
Går det att skicka bilder till din blogg?
Ha det så bra så hörs vi.Mamma

2007-04-19 @ 08:00:53
Postat av: mostra

Hej sötnos! Jag är avis (slang)Här blåser det och är kalltVar till momma/morfar igår de berättade att du fått arbete på simhallen Alltså inte på...
Vad säger man i simhallen....Kul! Kramar Kicki

2007-04-22 @ 15:54:05
Postat av: Bohman

Nice, supernice. Blir ganska avis. Men vi har det inte så illa här i skåne heller. Det har varit 22-24 grader, helt ok det också!
Fortsätt att njut! Kram

2007-04-28 @ 17:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0