Inget internet....

Hej på er!
Och glad påsk! (Jag gillar inte påsken, men ändå.....)




Nu är det ju så att vi har tappat internet hemma, därför har jag inte skrivit något på min blogg! Ska fixa det snart hoppas jag....

Att simma gick ok, hade värsta nackspärren hela helgen (typiskt), men tog mig i vattnet i alla fall.... 
Gick ok! 29.4 på 50 frisim...
Var en tokrolig helg med Njurundas alla simmare, som förresten gjorde en bra tävling! När vi fixat internet ska jag lägga ut en snygg bild på mig i hajdräkt (jag provade den bara, simmade ej i den)!
Roligast under helgen var att det var 1 april och vi lurade simmarna att det brunnit i Njurundahallen och de inte skulle kunna träna där, ha ha ha ha ha! De var helt förtvivlade hela dan!

Har jobbat som en tok i påsk, som personlig assistent. Nu är jag på Korpen och gör rätt för mig!

På torsdag morgon åker vi till Egypten! Sköööööööööööööönt!

Ska jobba vidare!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej... hoppas påsken varit bra iaf. Är så jävla avundsjuk på er som får åka utomlands! här är det grått, trist och skitkallt i dag. Har börjat b-metokursen. Sktitråkigt. Usch! Kan du inte packa ner mig?? please..?

2007-04-10 @ 14:49:01
Postat av: Veronica

Vem?

2007-04-10 @ 16:58:05
Postat av: Anonym

oj.. sorry.. glömde skriva namn.. Hoppas ni har det grymt i Egypten, men nu glömde du ju att packa ner mig! =)

2007-04-11 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0