Jag erkänner.... jag grinade!!!

Jag brukar bara tjuta då jag kollar på idrott när folk eller lag vinner....
Alla blir så där glada och tårögda av lycka och då kan jag liksom inte hålla mig heller utan grinar med....
Tex när Klüft springer över mållinjen på 800 på OS och hela ansiktet bara brister av lycka och lättnad, typiskt grina ögonblick.... 

Men när ett lag förlorar eller nån missar en medalj brukar man ju mest bli arg, inte tjuta.

Men, idag har jag tjutit. Som ett litet barn... när Susanna Kallur missade pallen på VM.
1 hundradel från brons och 5 hundradelar från guld.

Denna underbara människa som är så spontan och allt. Och som gjorde ett så bra lopp och var så VÄRD en medalj. Jävla hundradelar!

     


Att Holm missade pallen bryr jag mig inte i.... eller knappt i alla fall....
Synd bara att nån j-la basketspelare går å vinner...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-29 @ 17:04:21
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0