Lämnar snart Malmö...

Ja, nu har vi vart här i Malmö, Köpenhamn, Falsterbo och Lund i över en vecka!

Har verkligen vart skitrolig!
Vi har kortfattat mest vart hos Emma och Freddie, gått på stan lite här och där, träffat klassen i Falsterbo och hälsat på Bohman och Christian i Lund.... Druckigt öl, shoppat lite, spelat beach och ätit gott....


I morrn åker jag hem till Luleå.... Ska även bli skönt att komma hem!
Ska göra färdigt mina vattenpass som jag ska ha på Korpen Conventet på lördag!

Å så lite möten med Korpen och andra jobb....
Berättar mer då jag kommer hem, vet inte riktigt vart och hur mycket jag jobbar till hösten.
Som det ser ut nu är det typ 200%......


Bilder kommer även det i morrn!


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hejhej vad bra att ni haft kul! nu ska jag snart gå ner till tåget och åka till london. skrev till dig på facebook också.. bra att du gett in för grupptrycket =) puss

2007-08-16 @ 11:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0