Lugnt, lugnt...

Tja!

Var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg, har inte hänt så mycket.

Våra bekanta från Varberg har vart här på besök, de har bott med mamma och pappa i stugan och jag har bott hemma i huset.

image109

Varbergarna och min familj på stan....



Igår åt vi kräftor med Njurundatjejerna, gott å mysigt!

image110

Gänget!


Jag trodde att jag hade allt klappat och klart inför hösten. Ska ju jobba 50% på Korpen med projekt och den friskvård jag gör ska vara utöver de 50%. Därför har jag sagt att jag vill fortsätta som jag gjort nu hos Axel och jobba typ 30% där. Men nu har de sagt, antingen 50% där med och även då någon dag eller ingenting.

Blir så less, jag som hade allt klart till hösten. Eftersom jag inte har nå annat så får jag ju testa det.
Har dock pratat med min chef på Korpen och hon sa att det inte gjorde nå att jag var borta en dag/vecka, får bara jobba heltid en annan dag. Det som kan hända är ju att jag helt plötsligt jobbar 150% eftersom jag även har simhallen varannan söndag och kanske föreläsningar åt SISU.....

Hoppas det går bra!


Lade en ansiktsmask häromkvällen, det var som en duk man lade på ansiktet med hål för ögon, näsa, mun...
Såhär snygg var jag....

image111

Ailen!


Det roliga är att mamma gjorde en likadan mask för ett tag sedan. Hon råkade somna med den på.
Och när hon vaknade var den HELT borta!!!!!
Det är ju som en duk så den kan inte försvinna, men den fanns ingenstans i sängen....
Galet!


I morrn ska jag å Bohman (Hald) till Maria, Micke och Wilda och pussa på vårt gudbarn, ska bli kul!


Är på jobbet och har en ny "Se och Hör" som väntar!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: stina

heej på dig,
Jag diggar verkligen din ansiktsmask :)
Lägenheten är verkligen jätte mysig så vi kommer nog att buda men det känns som att den kommer gå upp rätt ordentligt i pris.
kram

2007-08-06 @ 09:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0