Nu kommer familjen!

Alldeles strax i alla fall. De sitter i en bil från S-svall till Lulé just nu! Ska bli jätteroligt att de ska komma...

Jag har handlat mat, vart på Systemet, städat lägenheten, bäddat rent i sängarna och förberett för räksmörgåsarna de ska få då de kommer.... 
Så nu är det bara att komma!

Vet inte riktigt vad vi ska göra då de är här....
Gå på stan, visa runt i Lulé och bara umgås...

Freddan jobbar dygn tills i morrn, men då får han ta med sig nybakt bröd då han kommer...

Idag har jag hållt i en kort utbildning för två tjejer som ska börja ha pass för oss i Korpen.
Skitkul att hålla i sånt, iaf då man vet vad man pratar om. (Eller tror att man vet.....)

Bohman!
Grattis till jobbet!!!!
Du har ju ingen blogg som jag kan skriva och gratta dig på, men jag hoppas att du läser det här nån gång!
Grattis, grattis, grattis, grattis, grattis!

Nej, nu ska jag slappa lite framför TV:n innan det brakar lös...

Ha det!


Kommentarer
Postat av: mamma Maggan

Ja, nu är vi här. Kul. Känns bara lite konstigt att sitta och Veronica serverar oss. Har aldrig varit med om det förut. Men det känns bra att bli uppassad. Ska nu gå till stan och titta på den. Ev. handla lite norrlandskläder.
De har en kanonfin lägenhet. Här skulle man nog trivas, kanske att jag stannar en vecka så Veronica verkligen får rå om mig.
Maggan

2007-08-24 @ 10:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0