Sjuk...

Jag som skulle börja jobba på riktigt den här veckan och så blir man sjuk.... Typiskt!

Snorar, nyser och är allmänt hängig. Är hemma från jobbet idag, men vill verkligen orka jobba i morrn!!

Mamma, pappa och Erik var här i helgen.
Var jättekul. Vi var på stan, hemma och åt och myste och var till Freddans familj i Sävast.
Första gången våra föräldrar träffades, efter snart 4 år!
Kan andas ut. Tror det gick bra. Vi åt middag och spelade spel och satt och surra, det verkade i alla fall som att de kom bra överrens...

image139

Middag hemma hos oss... Mamma och pappa imponerade...


image140

Middag hemma hos Ingrid & Svante


Freddan var även ut med Erik på flygplatsen, på Freddans jobb.
Erik var helt salig då han kom tillbaka. Han fick åka med i brandbil och spruta med slang.


image141

Erik med flygplan


image142

Å så köpte jag en ny jacka på stan.....

Nu ska jag fortsätta pyssla med passen mellan mina små tupplurar....


Ha det!


Kommentarer
Postat av: Lina

Apsnygg jacka, är ute och letar jag med. Vart har du köpt den!
Krimselekram
Saknar dig med =)

2007-08-30 @ 10:55:00
URL: http://liinaaaa.blogg.se
Postat av: Veronica

Har köpt jackan på Vila.
Puss

2007-09-01 @ 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0