Söndag...

En lat söndag....

Var uppe alldeles för länge och kollade på min favvo film, The Holiday!!! Älskar den, blir så glad av den!

Idag har jag tvättat, plockat, pysslat lite å så....
Nu försöker jag läsa in mig på litteraturen vi fått från SISU till föreläsningarna. En del att läsa, men det mesta känner jag igen så det går bra. Det svåra i det hela är att inte gå och sätta sig framför TV:n....

Men snart är det What about Brian och finalen i Bachelor Rome, Yieppie!

Min man kommer även hem ikväll. Han har hjälpt sin lillebror Erik att flytta in i lägenhet i Eskilstuna. Han ska gå handbollsgymnasium där. Spännande. Nu kör Freddan och pappa Svante därifrån med bil å släp.

Här kommer i alla fall lite bilder från Bohmans hus!

  Bohman med Elvis...     De hade en massa stora äppelträd


      Äpplen, äpplen....     Tre olika sorters plommon...

 Huset        Åkte och badade på ett läckert ställe... 

 Glömde muggar, drack kaffe i flaska


Ska läsa vidare....


Ha det!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, the Holiday har jag sett 10 ggr säkert =) haha han är så underbar i den och hon också förresten.. puss

2007-08-19 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0