Bilder...

...trodde jag att jag skulle lägga ut, men det funkar inte....
Typiskt. Hela menyraden kommer inte upp! Så jag kan inte göra texten fet, kan inte lägga ut bilder och inte centrera...

Vi har grillat! Ute, mitt i vintern.... Pepparbiff, var verkligen sjukt gott!
Sen har vi kollat på "Stjärnorna på slottet". Lite pensionärsvarning men det är ganska bra. Peter Stormare är ju hur vettig som helst! Särskilt om man jämför med Britt Ekland och Jan Malmsjö som är så sjukt egotrippade att de inte klarar av att lyssna på när nån annan pratar...

Två bloggar på en dag, inte illa här i skogen!
I morrn blir det en sväng till Kvissleby.... Träffa Sabina, Markus och Meja förhoppningsvis! Kanske träna också, vill, vill, vill. Känns som att promenaderna inte räcker. Vill röra på dököttet ordentligt! Vill spinna, svettas. Och gymma! Men Maria svarar inte på mitt mess och jag vill inte ringa och tjata, hon som släpper in mig!

Nu blir det slutet på hockeyn!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0