Idol final

 

Jaha, vem ska man hålla på ikväll då?
Jag tycker att Amanda är så bra att Marie bara skulle kunna lägga sig....
Men, samtidigt vill jag inte att Amanda ska vinna.... Vinnarlåten, en smäktande dötrist powerballad kommer förmodligen inte passa henne och säkert inte resten av skivan heller. Tror det är bättre att hon får göra sitt!
Fast samtidigt vill jag inte se min favorit förlora, det är ju trots allt en tävling!
Så! Mitt förslag är att Amanda vinner och helt enkelt ger vinnarlåt och allt som hör till till Marie och sen skriver hon ett eget kontrakt med musik som passar henne... Bra va!


Fredag! Skönt!
I morrn ska jag kolla på när Ida Öhman spelar innebandymatch och när Freddan spelar handbollsmatch.
Sedan ska jag umgås med Ida och Maria Öhman som är här och hälsar på!
Ska bli jättekul. Måste bli lite uppdaterad på all simning och så hemifrån....
Få höra hur det går för min klubb NSS...


Ska även hinna med att svettas lite på en cykel i morrn bitti!
Måste köra igenom lite låtar till 3-timmarspasset som jag och en tjej till ska hålla nästa helg!

Trevlig helg!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0