IRRITERAD!!!!

Jag blir totalt jävla galen!!!
För det första får Hans Chrunak sparken som sportchef i Luleå Hockey för att han sagt att "man skulle hosta på  domaren så att han dog..." typ nå sånt.... då han var irriterad efter match.
Och i hockey är det ju aldrig några fula ord annars...
Hockeyn fattar väl helt enkelt inte "simsnacket".... Hårda killar och tjejer där.

Men, det jag blir gaaalen över:
På Nordnytt satt det en hockeyexpert Lars Göran Niemi och tyckte till om detta.
Han berättade att Luleå Hockey nu hade ett tag på sig att hitta en ny sportchef, en ny MAN.
Reportern frågade lite förvånat om det måste vara en man...
Då svarar den ynkliga, fjolliga, totalt ointilligenta mannen med förmodligen väldigt liten kuk:
Ja, det är bara en man som klarar av jobbet, ingen kvinna skulle klara det!
Va!!!!!!!!!??????????
Jag bara gapade, har inga ord!
Jag kommer verkligen aldrig att hålla på Luleå Hockey, håller hellre på Djurgården!


Har varit i Sundsvall i helgen och det var verkligen jättemysigt!
Synd bara att man inte hinner med allt man vill göra!
Vi har vart på stan med Erik, myst hemma med familjen, träffat Maria och Wilda och vart på fika hos Sabina och träffat de flesta andra....



     

Bilder från mamma och pappas nya hus som börjar bli mer och mer färdigt....



     

Hemma hos Sabina, Markus och Meja!

Grattis Sabina som fyllde 27 år igår!!!!!
Och jag glömde verkligen att ringa.... Pinsamt...


Bilderna som följer har Meja knäppt! Vissa bättre än andra....

     

     

1. Tonys bättre halva
2. Thomas utan hals...
3. Soffan
4. Pappa Markus vill hamna på bild när Meja fotar vilt...
5. Hon ville även få med sitt rum... och alla andra rum hade hon knäppt på med för den delen...
6. Svårt att få med mamma Sabina på bilden... ; )
7. Freddan och jag i soffan kom med på bild
8. Ben


Ska göra 3-timmars spinningpass nu....

Ha det!




Kommentarer
Postat av: sofia

hej.. roligt att meja tar bättre bilder än dig.. =) nä då skojade bara.. men roligt med bilder. Gud vad maggan & Christer fått det fint!!

2007-12-04 @ 22:01:47
Postat av: Anonym

Tjena Mittbena!Jag tänkte bara be dig slå en liten kik på min blogg någon dag vid tillfälle:-) Sedan måste jag fråga också om du fick ett mess av mig igårkväll från the konsert. Eller om jag skickade till ett gammalt nummer?! Simma Lugnt! Kram.

2007-12-05 @ 23:12:01
Postat av: Veronica

Vem?

2007-12-06 @ 07:24:22
Postat av: Maria

Tack för senast! Kul att träffas som vanligt. =) Jag sak försöka hinna lägga ut bilderna. Jisses va snyggt som fått det dina päron!!! Hälsa dom det. Kram,kram!!!

2007-12-07 @ 00:45:35
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0