Julkort!



God Jul allihopa från mig!
Här är mitt julkort från mig till er!


Har fått två julkort idag, från Yvve och mitt gudbarn Wilda! Tack så mycket...
Fick lite ångest bara för de påminner mig om att jag inte skickat några....
Wilda var så grymt söt, satt på en träpall i blöja och änglavingar och käkade på ett trollspö.

Har lite julklappspanik, några klappar som jag ej inhandlat än...
Vissa är svårare än andra att handla. Tänkte köpa nå annat än whiskey till morfar i år men efterom jag nu dagarna innan inte kommit på nåt så blir det nog det vanliga...

Letar musik som en dååååre.
Måste göra alla vårterminens pass då jag är hemma i Sundsvall och där har jag varken dator eller musik.
Så nu letar och letar jag! Så om nån har nå musik som passar till spinning, core, vatten, konditionsträning eller pilates så tar jag gärna emot. Typ Skåne eller Elvis eller nån...

Nej ni!
Nu blir det mat och lite jobb innan belöningen "Bonde söker fru" klockan åtta.

Ha det!




Kommentarer
Postat av: mostra

Hej lilla rosenknopp.Välkommen hit på julafton PÖZZAR

2007-12-19 @ 22:08:30
Postat av: Veronica

Tack kära moster.
Kommer så gärna som vanligt!
Pöss

2007-12-19 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0