Jobb, jobb....

Jag jobbar 86 timmar den närmsta veckan, så ni vet var ni har mig!

Freddan har varit här i en vecka nu... Mysigt och trevligt! Nu är han hemma i Luleå.
Vi har mest vart ut i stugan till min brors stora glädje. Freddan är nämligen Eriks stora IDOL!
Jag åkte och jobbade ett dygn, då var Erik helt överlycklig över att han fick ha Freddan helt för sig själv!


Erik och jag tvingade även med Freddan på våran tradition att se Harry Potter, Freddan hade inte sett en film innan....

Vi har även slitit lite med mamma och pappa ute i stugan, så vi har inte bara haft semester, men lönen för det blev en sjukt god middag på Skatans café.

Lite bilder:

      

            

1. Mamma och jag bär skrot
2. Såhär trött blir man då
3. Mamma belönas med glass...
4. Snygg Veronica belönas med glass...
5. Freddan och Erik spelar TV-spel
6. Resterna av en mus som Joppen åt....
7. Middag på Skatan, även Hasse och Ingrid kom på besök
8. Mat


Har även träffat lite vänner....

Orkar inte skriva, kommer lite bilder.....

     

   

1. Meja med lypsyl
2. Frida och Meja i sandlådan
3. Kubb
4. Soffan dricker vin
5. Spelade minigolf igår med Sabina, Markus och Meja
6. Meja spelar!


Måste bara tillägga att jag vann, med ett slag över Markus.... Sabina, ja hon var några slag efter....


Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0