Njurundaskatorna....

Hej hej!

I helgen har jag och åtta Njurundatjejer till cyklat (vi som orkade, de andra tog bilen) ut till vår yttre stuga och vart där från lördag till söndag...


image108

Gänget

Det har verkligen varit skitkul!!!

Vi har fiskat, åkt båt, lekt, ätit en massa och haft det allmänt skönt....
Var verkligen en upplevelse att vara ett gäng tjejer i en båt där ingen av dem ville ta i varken mask eller fisk....
Dessutom fiskade de ju upp ca 15 aborrar som de flesta hade hunnit svalt kroken...
Det blev inte så mycket fiska för mig om jag säger så....

image100

Sofie var aningen skeptisk till att ta i fiskarna....

image101

Frida blev riktigt modig efter några napp....
 


image102


De största fiskarna tog vi hem och grillade på kvällen....


Helgen blev så bra att nu har vi skaffat en gemensam blogg och vi ska skaffa ett gemensamt konto som vi ska sätta in pengar på varje månad för att på somrarna kunna göra något roligt!



image103

Soffan på bryggan....


image104

Alkoholen tog slut så vi fick spritleverans av Inger och Stefan...


image105

Jag hade ju ordnat lekar som vanligt, här pratar lagen ihop sig...


image106

Såhär snygga kompisar har jag.... Frida och Cattis!


Det hände en lite rolig sak.... eller inte rolig!
Cattis och Helena skulle åka hem på kvällen. Jag hade gått och mött dem när de kom på e.m.
Sedan efter tolv nån gång skulle jag gå med dem till bilen igen, det tar kanske 7 min att gå i skogen. Stigen är typ borta för vi går aldrig där och det är en jävla terräng....

Jag och Maria gick med dem, vi var väl borta typ en timme.
Travat runt i SNÅR en timme, utan att hitta vägen de ställt bilen på! Det var helt sjuuuukt!
Har aldrig vart med om nå liknande. Det var kolsvart ute och vi gick vilse HELA tiden. Eller vi gick inte vilse för vi hittade tillbaka till en sten som är nära stugan flera gånger. Tog ut ett riktmärke mot bilen och gick.... VILSE!

Pinsamt!
Det hela slutade med att jag fick köra ut med båten på kolsvart mörker och köra dem in till mamma och pappa och sen fick de ta deras bil därifrån och hämta bilen. Jävla skog....
Har rispat upp benen totalt....

Förutom det så var helgen kul.... : )


Jobbar nu!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tack för en super kväll med er alla tjejer....
vi kom ju hem till slut så det var ju huvudsaken....
kram kram

2007-07-30 @ 16:51:02
Postat av: Frida

Tack för en kanon helg! Och tack för att du valt att lägga ut så otroligt snygga bilder! Not!

2007-07-30 @ 19:35:24
Postat av: Maria

Å vilket härligt gäng ni är! Ser ut som ni haft skitskoj i helgen. Roligt att ni hänger ihop än. =)
kram!

2007-07-30 @ 22:34:49
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com
Postat av: Erika

Hej Veronica!
Hittade hit via Marias blogg. =)
Ha det så bra!

2007-07-31 @ 21:01:07
URL: http://www.erikabergman.blogspot.com
Postat av: stina

Hej gumman!
Åhh vad roligt ni verkat haft det:) Hoppas att rivsåren försvinner snart!
Det ska bli jätte roligt att plugga men samtidigt är jag nervös. Hör av dig när du kommer till Stockholm så kanske vi kan ses!! Hälsa bror min!kramar

2007-08-01 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0