30.3 inne och 22.7 ute klockan 22.12

Fortsatt varmt i lägenheten, och ute....
Det är ju värsta högsommarvärmen, men skönt är det, ska inte klaga!!!





Jobbar kvällar på simhallen den här veckan, sista veckan innan de stänger.
Det är typ tomt! Inge folk där, och det är väl inte så konstigt. Jag skulle inte heller åka och bada frivilligt med det här vädret!


Idag tar min kusin Hanna studenten!! Grattis, grattis Hanna!
Tror att det är såhär hon sett ut idag, och lite fullare vid den här tiden på kvällen antar jag.

Kom på att min kusin Linnea också tar studenten i dagarna, så grattis till dig med Linnea!
Mina småååå kusiner har blivit stora, helt sanslöst! Om de är så gamla, hur gammal är inte jag då? Ångest.....


image475 


I morrn jobb hos Axel (personlig assistent).... Sen ledig på kvällen, ska bli grymt skööönt!


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0