I morrn åker jag hem....(vart nu hemma är)?

Ja, i morrn är det faktiskt dax att åka ner till Sundsvall för jobb i ca två månader!
Om ni undrar vad jag gör i morrn, så sitter jag på buss.... Hela dan!




Ska bli kul att träffa alla, familj, kompisar osv..... Komma ut till mamma och pappas stuga osv....
Men sen är det även tråkigt att lämna Freddan och hans familj när det var meningen att det skulle bli första sommaren här uppe.

Men det kommer fler somrar....


Har jävla munsår!!! Haft det i flera dar, massa sår och hängig. Har därför inte jobbat nå i helgen.
Vi passade på att åka ut till Sävast och Freddans familj. Blivit upp passad lite.... : )
Har verkligen varit jättetrevligt!!!


Nu ska jag packa klart! Jag har TRE stora väskor....
Tänk om de säger när jag ska kliva på bussen i morrn "bara en väska", vad gör jag då?
Får muta chauffören i så fall....



Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0