Nu är jag hemma i S-svall....

Bussresan gick bra, men kändes längre än vanligt....


I går när jag kom hem var vi ut till Erik på boendet, kul att träffa honom!!!
I morse åkte mamma och pappa med Kicki och Grels till Tallin för att vara där på SPA under några dagar, så jag är ensam hemma och mörkrädd, huset är för stort. Det kan ju lätt gömma sig någon i ett rum....


Har idag tränat på morgonen.
 Sedan har jag vart på stan med Soffan, där vi även träffade Maria som vi gick och drack kaffe med, mysigt!


Jag har letat en klänning att ha på Bohmans bröllop huuuuur länge som helst! Jag är ju inte riktigt en klänningstjej.... Har i alla fall letat länge utan resultat! Var idag in på Zara och hittade en jättefin en.
Lite dyrare än jag tänkt men när jag äntligen hittade en var jag bara tvungen att köpa den.
Den är verkligen inte direkt en Veronica klänning (den är söt).... Men fin till bröllop!

Sen var jag hos Sabina på kvällen, då plockar hon fram en jättefin klänning som jag får låna!
Nu vet jag verkligen inte hur jag ska göra! Hann ju fästa mig vid den nyinhandlade klänningen, men det smartaste draget för min ekonomi skulle verkligen vara att använda Sabinas klänning som också var jättefin!
Ett värdsligt problem kan det kanske tyckas vara.... : )


I morrn blir det simning, besök hos farmor, besök hos Maria Dahlberg i hennes nya hus (och lukta på Wilda) och sen till Lina och Hanna i buschen för lite metning i deras nya båt....
Kul att träffa alla då man är hemma!


Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tjena tjejen!!
Ja, visst är det skönt att komma hem till rötterna för ett tag. Jag drar till Härnösand sista helgen i Juni. Vi kanske ses nått på Gatufesten. Annars får vi se till att ses nån annan dag. Ha det så bra. Kramar Agge
:)

2007-06-13 @ 14:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0