Ett till jobb...

Ett till jobb...

Nu har jag fått ett jobb till, ska gå dubbelt i morrn redan. Personlig assistent, extrajobb.
Det passar kanonbra ihop med det på Korpen, tider å så. Så förhoppningsvis kan jag jobba heltid från april. Ska bli skönt att börja jobba!!!!

Idag har jag varit å simmat, är nöjd varje gång jag tar mig iväg. Tränar hellre nå annat, men samvetet säger att jag måste simma, så jag inte gör bort mig totalt på NM... Drömde att jag simmade tävling inatt, 200 medley... Varför jag simmade det har jag ingen aning om, det skulle jag ju ladrig orka!!!

Har redan spelat sönder finalbidragen till Melodifestivalen (utom Sonya då...)! Heja The Ark.

Lade in en fin bild på två av mina Umé kompisar, Elvis å Anna. Saknar Umé livet lite, så jag la in en bild. Det är från en sittning, temat var charter.... Elvis är flygvärdinna och Anna och jag "Hökarängen".

Nu får ni få som läser på bloggen skriva nå inlägg, vill ju ha nå roligt att läsa, arbetslös som jag är!!!
(Inte länge till...).

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att det har löst sig med jobb!!!!! Du får skicka melodifestivallåtarna till mig när jag kommer tillbaka till Trondheim. Är i Stockholm nu men kommer hem imorn vid tolv på dan.
Kram

2007-03-06 @ 19:54:12
Postat av: Bohman

Hej faddern! Jag vet inte riktigt vad det innebär. Men vi ska väl skämma bort henne så mycket vi kan och lära henne hyss när hon blir större tror jag.

skriver mer snart, kram

2007-03-07 @ 20:19:00
Postat av: Anonym

åh vad kul!!! grattis till jobbet...! hur är det annars? puss

2007-03-07 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0