Fin dag i Sävast...

image24

Freddan glad i skogen.... (snygg mössa)

image25

Jag är lite rädd för att frysa, därav skoteroverallen i detta fina väder. (Freddans som är typ 7 storlekar för stor....)

Ja, idag har det varit finfint väder så vi har varit ute och åkt med skoter.
Grillat parisare och hajk korv (typ det bästa jag vet...).

Sedan har jag simmat! Kors i taket, belönade mig med en solning efter det....

Nu tränar Freddan och jag ska göra lite mat och kolla på Lets Dance!
Jobbar HELA dan i morrn, 10-22....

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad härligt det ser ut!! Längtar hem till skogen och grillning i kvarnviken när jag ser det där! Ska ni vara i Sundsvall nått till påsk? Jag och Martin är hemma i en vecka. Kanske skulle kunna grilla ihop nått. Höres på msn =) Kram

2007-03-17 @ 11:43:03
Postat av: helena

Tja snygging
Sådär snygg har jag inte sett dig på länge:)
Puss

2007-03-18 @ 16:58:43
Postat av: Veronica

Helena, jag vet! Jag är som snyggast i en 7 nummer för stor, färgglad skoterovarall! Med en matchande mössa och en parisare i näven..... Då är jag som bäst!

He he

2007-03-21 @ 22:10:16
Postat av: Anna

Vilken jävla overall!!! Du kan ju inte bli snyggare....

2007-03-23 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0