L?rdagsmys....

L?rdagsmys....

Fast helt ensam..... Mannen är och spelar handboll i stora staden Stockholm. De vann första matchen!!! Jippie! Men stor flicka som jag är så klarar jag mig själv! Med ett glas vin å Magnus Uggla! Min stora idol sen ALLTID är ju med i Melodifestivalen.

Är inte avgjort än, det tar ju 100 år, alla ska ju sjunga 14 gånger var!!! Just nu tävlar Uggla i semi mot Sonya (som visade sig vara den mest puckade bruden av alla då hon var med i Jeopardy). Heja Uggla!!!!!

Jag har simmat idag (bra va tränarn?)! Ska ju tävla på äldre dar, simmar Norrländska Mästerskapen sista helgen i mars! Så för att jag inte ska göra bort mig allt för mycket måste man ju träna lite nån gång..... Blev inte tok långt idag, det var massa tanter som var rädda att de skulle bli blöta i håret där. Och när jag full i mjölksyra i hela kroppen plaskade omkring i halvtaskiga fjärilsarmtag och skvätte så såg de inte så glada ut. Klev upp...

Så nu fyller jag på med lite vin, och en MASSA godis....

Laddar för att åka å jobba i morrn i Gammelstans simhall, göra lite nytta. Nu ska det avgöras, lär ju kolla!

Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja du.. vad säger man? ingen Uggla i finalen... konstiga som gick vidare.. eller?
har kollat hos mamma.. ska ut en sväng nu och göra stan osäker (?) puss

2007-03-03 @ 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0