Melodifestivalen!!!!

Dessa herrar håller jag på...

Melodifestivalen!!!!image20

I kväll är det dags!!!
Dan vi har väntat på i ett helt år, Melodifestivalen!
Jag håller på The Ark och Andreas Johnsson. Jag tycker inte att de är RIKTIGA schlagers.... Inte som Carola, eller PH, men de duger. Jag tror att de kan funka i Finland....

Jag håller absolut INTE på dessa....



De går bort! Särkilt Sonya...

En liten del av mig håller på...



Marie Lindberg, tycker låten är bra...

Kommer kännas TOMT att inte se finalen i Umé med alla där. Har liksom bli en vana att de senaste åren hysteriskt följa Melodifstivalen tillsammans. Saknar er!!!

Ska till Boden och se Freddan spela match, mot Tumba. Hoppas det går bra för dem. Blir så irriterad på motståndarna annars, särskilt när det är Stockholmare....

Sen åker vi hem till Freddans mamma och pappa och kollar MELODIFESTIVALEN!!!

Ingen telefon blir det på några veckor..... Stön! Det är ingen som har bott i lägenheten innan oss, därför tar det 2-3 veckor innan våran hemtelefon kan funka. Så ni som undrar varför jag aldrig ringer är det en anledning, vill prata i en riktig telefon...

Ha det bra alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0