Välkommen moster Kicki...

image23
Mamma kung i båten...

Nu har inte bara mamma och pappa utan även moster Kicki hittat till min blogg. Kul!!!

Hade dock ingen bild på Kicki, så jag visar min mamma istället, de är nästan likadana...

Idag har jag och min kusin Lina klivit upp tidigt för att plugga och peppa varann via msn, men nu tog hon och gick ut och gick, så jag färgar håret istället...
Har gjort lite på uppsatsen idag ialla fall... Lite stolt!

Ska iväg och jobba snart, skönt att göra lite nytta!

Måste bara säga att "Greys Anatomy" var tokbra igår. Och jag kan inte se det nästa vecka.... snyft.
Timrå vann igår igen, tjoho!
Och Dragons spelar ju semi mot Plannja och vi kan inte se en match, alltid nåt i vägen, trist!

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: mostra

Vaaaaa! är vi lika....Sällan vill ej vara lik din fula mor!!Förresten jag är supervacker nu!Gått ner 7,5 kilo skall gå ner lika mycket innan sommaren.Gubbsen får se upp!Äh kan även tänka mig en muskulös 35 åring.Mogna kvinnor skall ju vara mumma för pojkar!IMORGON SKALL GUBBEN OCH JAG PÅ TIMRÅ-MODO DET DU!Vi sitter förstås i logen som de prominenta gäster vi är.Pussssssssssss!

2007-03-15 @ 12:15:03
Postat av: Veronica

Ja, ja... Du är snygg mostra mi.... 7,5 kilo, bra jobbat!!!! Men en 35-åring, njae...

Ha så kul på matchen!

Pöss!

2007-03-15 @ 13:48:51
Postat av: Lina kusin

Gud vad sexig hon är min moster! =)

2007-03-15 @ 22:20:51
Postat av: Lina kusin

Gud vad sexig hon är min moster! =)

2007-03-15 @ 22:20:51
Postat av: Lina Kusin igen

Martin gick förbi och komenteradebilden precis. -Hon har lite drag av Kicki faktiskt. Så lika är dom allt!

2007-03-15 @ 22:25:46
Postat av: Mamma Maggan

NEEEEEEJ!!!!
Vi är inte lika. Bara syskon.
Bra gjort , Kicki, att gå ner så mycket. Det är ofta motivationen det hänger på.
Men att det skulle vara 35 åriga killar, tror jag inte är så bra. Puss Maggan

2007-03-22 @ 08:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0