Välkomna!

Hej alla mina glada vänner!!!

Nu har jag bestämt mig för att skapa en sån här blogg (inspirerad av kusinerna...). Har inte förstått hur fan man lägger ut bilder, men jag jobbar på det!

Har flyttat till Luleå för mannen fick jobb där, jag är arbetslös..... suck! Skittråkigt!
Men! Jag har fått jobb, börjar på ett projekt på Korpen i april, halvtid, men ändå! Ska bli hur kul som heslt, trodde inte att jag skulle få jobba med det jag utbildat mig till så snart så det känns tokbra! Har även varit på en intervju till ett extrajobb som kan göra att det blir heltidsjobb inom snar framtid. Det är bra, för jag är lagomt förslappad av att inte göra nåt vid det här laget! Och Lina är nog snart less på att jag bombarderar henne på msn hela dagarna!

Gudmor eller fadder, har jag blivit med! Maria och Micke har fått SÖT Wilda med massa hår! Vill bara hem till Sundsvall å hålla hennne mer!

Nu ska jag jobba på att få ut nå bilder!

Puss så länge 

Kommentarer
Postat av: hp

oooh vilken fin blogg verre

2007-03-01 @ 12:54:21
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0