Galen man....

I går satt jag och kollade på TV, Freddan vid datorn....

Jag gick in till honom och då säger han "-Jag har frågat Mathilda om hon vill bli min tjej, men det ville hon inte. Hon vill att jag ska köpa något åt henne först....." Jaha!!!! Nu är han less på mig.....

Men det visade sig vara Thomas han pratade om.... Thomas, det är en påhittad fotbolsspelare som Freddan har på nån internetsida.... Han tränar honom, handlar saker åt honom och ser till att han mår bra i övrigt.
Dessutom mailar han regelbundet med andra i laget, sin tränare och folk från andra lag, dessa påhittade personer har även de en riktig människa som tar hand om dem!!!

Hallå!?! Det är helt sjukt. När vi var i Egypten var han tvungen att gå till en dator för att se hur träningen gick för Thomas...... Sen kommer han stolt tillbaka och säger att Thomas gjorde tre mål i den senaste matchen.
Ha ha ha!!!




Thomas?


Jag har jobbat hela helgen.... på simhallen.



Skulle bara jobba söndag,
men de ringde och undrade om jag kunde jobba även lördag, så snäll (och girig) som jag är ställde jag upp. Nu väntar en ny vecka med heltid på Korpen och sen två stycken 11 timmars pass till helgen.... Så jag har det jag gör.

Ikväll ska jag försöka skriva uppsats... Måste! Men vill inte...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahhahahhaha! Ge mig sidan till det som Freddan håller på med, skulle vara nått för Martin! Måste vara nån brist i killars uppväxt som gör att de tycker sånt är kul. Barbiebrist kanske. Drömde om er inatt. Vilken lägenhet ni hade ojojojojojojoj. Saknar dig min lilla hamster.
Kram

2007-05-08 @ 10:01:08
Postat av: Mamma Maggan

Skönt att du jobbar så mycket så (kanske) vi fattiga föräldrar slipper försörja dig under sommaren. Men OJ vad du ska få jobba under sommaren på det nya huset. Jag lovar att du inte behöver träna alls mellan arbetspassen.
Många pussar och krammar mamma. Ps. Kom ihåg att din käre far fyller år i morgon den 10 maj. Plus att mormor fyller 70 idag. Du har väl ringt........?

2007-05-09 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0