Grattis pappa på födelsedagen!


Idag fyller min kära pappa år! Grattis, grattis grattis på födelsedagen, hoppas du får en BRA dag!
Med snickrandet i stugan...


image36


Jag har en pojkvän som än en gång är lite skum....  Vi såg filmen Eragon häromdagen, nu vill han ha en drake. Han tjatar verkligen att han vill ha en drake.... Typ och rida på eller??





Jag är trött.... hela tiden....  Jobbar aningen för mycket nu. Vill bara vara ledig lite!!! Men Korpen är ju skitkul och så, det är bra. Blir lite jobbigt då jag nu även jobbar typ varje helg! Har bytt bort min söndag till helgen, ska bli sköööönt. Dagen vigs i och för sig åt uppsatsskrivande....

Nu blir det kaffe, glass och Eurovisionsfestivalen (semi)!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha, vilken coooling! Hälsa grattis i efterskott från mig. Har dom sålt huset i Kvissle nu? Martin har tre veckors semester som jag också kommer ta "semester på", har ju inte ens ett jobb. Förmodligen tar vi det från den helgen då Kim och Johanna gifter sig, 14 juli, och tre veckor fram. Kanske ska vi semestra lite i Sverige men minst två av dom veckorna, har iallafall jag, planerat o va hemma. Ska du gå på gatufesten i år. Får se hur jag gör.
Kram

2007-05-12 @ 10:38:20
Postat av: marre

haha nu fattar jag hur man gör sorry man är ju så jädrans smart. nu ska jag skriva oc terra dig som fasen hihi. kram kram

2007-05-13 @ 11:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0