Möhippa...


Hej hej!

Har varit hemma i helgen, på MÖHIPPA!!!! Bohman ska gifta sig....
Det var jättetrevligt och hon hade då verkligen inte väntat sig det.....Jag missade ju dagens aktiviteter, men var med på kvällen!
 Så här snygg var hon vid öppnandet av lite presenter i rosa kläder!!


image38


Resten av helgen var bara bra.
Frida bjöd på en jättegod middag (grillat) och vi myste lite med tjejerna...


Sedan var jag i stugan med mamma, pappa och Erik i lördags innan jag åkte hem.
Den blir jättfin!!!!


Nu är jag tillbaka i Luleå och jobbar på....
Har masserat hela förmiddagen och ska snart iväg på mitt extrajobb (personlig assistent)....
Ska bara vila ögonen lite, är så jäkla trööööött jämt!


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Leo

Oj, hon såg ju nykter ut..

2007-05-22 @ 13:07:20
URL: http://nowyouvefoundme.blogg.se
Postat av: Mamma Maggan

Kul att du kom hem i helgen. Du är ju snart hemma igen (i 2 månader). Bra att hinna träna upp sig igen. Men i sommar ska ni veta ska Veronica måla, måla och åter måla. Ha, ha inte får hon ligga på latsidan heller. Hon kanske bara blir hemma 1 månad..........
Kram
Mamma

2007-05-23 @ 09:12:05
Postat av: mostra

GRYM MOR DU HAR!!! Slavdrivare!Suck likadan när hon växte upp med mig!Jag var snäll jämt HON var en tyrann!Love you!Veronika Ja okey då även dig systra min

2007-05-23 @ 21:58:30
Postat av: Jag

Tack tack mostra min.....
Kul att du skriver på min blogg.... Och verkligen kul att du använder msn, ungdomligt!
Puss på dig!

2007-05-23 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0