Några fler semesterbilder

Då var det helg igen.... Veckan har i och för sig inte vart så lång, men det är ju alltid skönt med helg! Ska i och för sig skriva uppsats hela lördagen och sedan jobba på söndag, men ändå!

Det är ingen värme i Luleå!!!! Jag vill ha vår, var är den? Nu är det ju maj å allt, måste bli lite varmt snart!
Nu har jag klart med mina jobb i sommar i alla fall. Jobbar hemma två månader. Dyket och gruppboendet. Ska bli skönt att komma hem lite. Fast Freddan och jag verkar ju aldrig få en sommar tillsammans. Men man måste ju försörja sig med! Mamma och pappa bygger ju även hus som det ska bli kul att komma hem till. Sen är det ju alla bäbisar/barn som man vill träffa. Får gulla med kompisarnas när man inte är vuxen nog än att ha några egna... : )

Ikväll blir det lugnt och en massa TV. Freddan jobbar dygn och jag ska softa för mig själv.

Nu väntar en löprunda, har lite ångest men bara jag tar mig iväg brukar det ju kännas bättre!



 

Jag och erik rider kamel


Erik och Stina rider kamel i Kairo!

 
Fredde & Veronica


 

Freddan och jag softar på beachen


hej



Lovers.... Stina och Björn





Jag röker vattenpipa som är VÄLDIGT vanligt i Egypten!


 
black and white


 

Brun och...... lite mindre brun.....  : )


image35


Bröder (syns det?) provar sjalar....


Ha det alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0