Aaaaah... så pinsamt!



Varför ska han sjunga.....?
Snälla Jihde, håll dig till sporten!
Å precis när man tror att det är över kommer Mattias ut och är ännu mer pinsam genom att vara helt kass.
Hur bra är Idol egentligen...?
Rösta nu på Amanda ikväll så hon inte åker ut.....

Idag har jag varit tokseriös.
Har jobbat på mina pass, tränat och jobbat på Plattformen hela dagen!
Och än är den inte slut. Önskar att dygnets timmar var typ 34 stället, tänk vad mycket man skulle hinna.

Min kära man jobbar, sen åker han till S-holm för dubbelmöte i handbollen. Så ensam igen.
Jag vill inte tänka på när vi hade en helg tillsammans senast.
Tror Freddan räknade på det och att det skulle bli typ 10 helger eller nå sånt, helt sjukt.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0