Helg redan...?

Ja, jag är visst ledig i morrn!?!  Skönt...
Ska jobba med "Plattformen" heeela dagen!

Jag hatar påsk och halloween.
Jag gillar traditioner som tex allt man gör på julen, (fråga mamma och pappa, allt måste se likadant ut varje år)men påsk och halloween gillar jag inte!

Varför jag inte gillar påsk tror jag är för att mamma alltid skulle storstäda då påsken närmar sig (det tyckte jag störde min lugna tillvaro, sen tvingade hon säkert mig att lyfta på mina 4 200 prydnadssaker och torka UNDER dem, inte bara runt...).

Vet inte varför jag inte gillar halloween, jag tycker bara det är så irriterande att vart man än går in ska de sälja massa fjantiga pumpor och spöken... Buuuuhhh!



Ikväll ska vi till Sävast. Freddans lillebror Erik är hemma från E-tuna på lov!
Ska bli jättekul att träffa honom!


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha!! Blir varm i hjärtat när jag läser om dina prydnadsaker. Kom ihåg det och att jag också hade en massa. NOSTALGI! Jag och Marre gick förbi mongolirestaurangen idag, saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!! Nu när inte Norge drar längre skulle vi ju kunna planera in en kusinhelg =) På tiden att jag kommer och hälsar på dig där du bor för en gångs skull!! Så, när kan jag besöka dig i Lule?!
Puss systra

2007-11-01 @ 19:43:02
URL: http://liinaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0