I´m booooring

Ja, jag har verkligen inget intressant att berätta om.
Det jag gör på dagarna är att jobba, och det är ju inte så intressant att tjata om.
JAG trivs verkligen skitbra och tycker att det jag gör är skitkul!
Verkligen!
Sen åker jag antingen och har pass eller hem och jobbar på min utbildning!

Har fått reda på att det i alla fall blir så pass många deltagare att utbildningen blir av, så det känns ju bra.
Så att inte allt jobb vart bortkastad tid!


Sundsvallarna.... Freddan och jag kommer hem första advent helgen, så ni vet.... om ni bryr er.... ; )


Har haft en liten period här då jag känt mig i botten av mitt instruerande på mina pass.
Självkritisk som bara den!
 Jag tycker att passen är dåliga och jag tycker att jag suger som instruktör.
Svårt det där. Känner nog att jag inte utvecklas så mycket längre....
I och för sig utvecklas man då man får nya prövningar och jag har ju börjat köra core vilket jag inte gjort förut...
Och till helgen ska jag gå Pilates utbildning så det kan ju vara en kick!
Hoppas det!

Och på måndag har jag fixat så eleverna i ett av mina projekt ska testa breakdance, så då ska jag vara med och "breaka", hur stavas det...? Tror jag kommer vara grym, jag ska stå på en arm å så....



Så ska jag göra, fast på en arm då....


Nu ska jag käka middag!

Ha det!



PS. Det här movet tror jag kommer bli min favorit.... DS

Kommentarer
Postat av: Maria

Nice! 1:a adventhelgen är bokad!!! Pussar och kramar från Wilda med familj

2007-11-08 @ 21:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0