Nödvändig helg...

Det har inte vart världens roligaste helg det här...
Bara en massa nädvändigt tjafs (förutom då Elvira och Jocke tittade förbi några timmar igår, det lättade upp det hela en aning).

Jag har under helgen:
Kommit relativt långt på förberedelserna till den utbildning jag ska hålla i om två veckor.
Jag har ett nytt färdigt spinning pass.
Å ett nytt färdigt core pass.
Jag har städat lägenheten.
Tränat 2 ggr.
Druckit ca 6-8 koppar kaffe om dan.
Dessutom har jag som belöning emellan slitet hunnit sett kanske 6 avsnitt Greys Anatomy!
Men så har jag knappt varit utanför dörrarna i helgen (gått till affärn...).


   

Freddan och hans lag Hornskroken vann en match och spelade en oavgjort så de har väl med haft en bra helg!

Å i morrn är det måndag igen! Så ni vet...


Ha en trevlig söndag kväll!


Kommentarer
Postat av: Erik

Du verkar ha hafte en full späckad helg..

2007-11-05 @ 09:49:11
Postat av: Erika

Tjolahopp!
Coolt att Magnus Uggla tackar dig på sin skiva! ;-) Du måste ju köpa den då! Tänk att kunna säga " Ja,han tackar ju mig,vettu...jorå,det är sant,kolla här". Haha! Jag läser också hans blogg varje dag nu. Han har stigit i graderna hos mig måste jag säga. Ha det så bra. Kram!

2007-11-05 @ 20:10:40
URL: http://www.erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0