På hotellet i Jokkmokk!



Sitter i Jokkmokk och kollar på Postkodsmiljonären.
Systemvetaren Rickard fick frågan hur många prickar det är på en tärning, nivå 3 000:-
Han satt och räknade lääänge sedan bestämde han sig för att fråga publiken.
Han kunde inte lägga ihop 6+5+4+3+2+1=21.
Vilken kille...

Har nu haft två dagars utbildning...
Det har gått jättbra, jag bli jävla trött men det är kul!

I morse var det 24 grader kallt, nu är det bara 12...
Snön vräker ner.
Det är ju jättefint här, särskilt med all snö!

Har varit till Ica och köpt raggsockar, det är lite kallt på hotellet...
Och sen lite Kina mat...

 

Ska försöka ta nån bild i morrn som jag kan visa er sen... ; )

ha det

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha,lite kul är det allt när folk får hjärnsläpp sådär.
Hoppas du har det fortsatt bra där uppe i kylan. Kram!

2007-11-18 @ 11:57:14
URL: http://www.erikabergman.blogspot.com
Postat av: Sofie

Så, nu har jag uppdaterat mig lite på din blogg, känns som jag inte gjort annat än jobbat den senaste tiden. Tråkigt att du inte kunde komma hem den 14 dec, men jag förstår det, svårt att träffas alla när vi är så utspridda =(. Jaså, din kusin har varit i barcelona. Ja, min syster är där, men träffade henne i Stockholm i helgen det va mysigt. Är din kusin kanske tillsammans med Anton som är kompis med Jennys kille Erik. Hmm?

Va kul att läsa att du trivs så himla bra med jobb och allt. Önskar att jag också kunde komma på vad jag vill göra... Så man slapp hänga på lager.. =)

Ha det så bra vännen!

Puss

2007-11-19 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0