Premiär!



Idag har jag haft debut på mina nya längdskidor i spåret....
Freddan och jag tog en tur i spåret i Sävast!
Var faktiskt riktigt roligt! Jag hade kunnat åkt längre men min kära man blev lite less så det blev bara 5 km.
Nästa gång blir det längre.

Måste jobba på tekniken. Känner att jag kalvar mig fram med armarna...
Typ som Ingesson då han spelade fotboll, en riktig kalvare.... He he
Var aningen jobbigt då små ungar bara svischade förbi en i spåret dock....

[Bild: Amanda FOTO Daniel Ohlson TV4]

Jag orkar inte ens kommentera att Daniel åkte ut ur Idol igår, WHYYYYYYYYYYY?????
Om inte Amanda vinner nu så ska jag inte se Idol nästa år....

Freddan är på lagfest och jag sitter hemma och kollar film.
Hoppas jag slipper hämta honom från bussen inatt runt tre...

Jobb på simhallen i morrn, har ju kvar mitt lilla extrajobb, vet inte riktigt varför.
Helt ok att åka dit faktiskt, kan ju inte helt säga bort kontakten med klorlukten.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0