Tooootally tired!

Freddan och jag gjorde en deal igår.
Han skulle damsuga och moppa golven och börja tvätta på dagen. Sen ska då jag damtorka (vet att man inte ska göra det efter man damsugit men jag gör det bättre än Freddan), städa toaletten och tvätta klart!



Nu är det bara det att dagen har vart..... krävande! Fysiskt krävande...
Två pass vattengympa på förmiddagen, ett styrkepass med högstadieungdomar och sen ett aerobic pass med ungdomarna (som jag bara var med på...)
Sen var jag lite dum, gick in på gymmet och körde ett tag och sedan körde jag igenom några nya spinninglåtar....
Puckat som fan!

Nu ska jag tydligen städa.....
VILL INTE!!
Vill ligga i soffan å äta godis....




Men jag får i alla fall belöning sen med "Bonde söker fru" och "Top Model".

Åker till metropolen Sundsvall i morrn kväll med natt tåget!
Ska bli TREVLIGT!
Längtar efter alla hemma....!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: jossan

tjabba bruden!!!=) trevligt att du found me!=) nu kan jag läsa din..jag läser till lärare, 1-6 på mittuniversitetet! Första terminen=) Vad pysslar du med? När flyttar ni söderut?=) ha det bra!kramkram

2007-11-28 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0