In Schtåkholmo.....


Sitter nu i Marias lägenhet i Stora Mossen och bloggar...
Mötte upp henne idag och vi gick på stan och shoppade lite (ytterst lite).
Sedan träffade vi Lina och Martin för middag! Åt mongolisk buffe, var skitgott!
Hela vägen hem trodde jag att jag antingen skulle bajsa på mig eller spy (var alltså lite mätt)!

Nu "läser Maria läxan" som student hon är....
Eftersom jag numer är en yrkeskvinna behöver jag ej tänka på sånt, jag äter upp hennes kärleksgodis och kollar TV.

I morrn ska jag möta upp med Eva, Annelie och Ingrid för att åka till Älvsjö mässan!


Hittade bilder från förra helgen då vi överraskade Frida...

image158

Frida förvånad....



image159

Soffan, som vi var hemma hos....

Nu blir det dusch!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en trevlig helg i stora staden. Själv åker man till Hammarstrand strax. Kram,kram!

2007-10-26 @ 16:35:39
Postat av: sofia

hur kan man ha så där platt hår när man anstränger sig så hårt för voooolyym. Det fungerar ju bevisligen inte så bra. :( Hoppas allt var bra i sthlm.. puss

2007-10-27 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0