Kanelbullens dag!



Kom ihåg att äta bullar, för det är kanelbullens dag idag!

Tänker alltid på Yvve och Emma Skåne såna här dagar...
Det var de som höll reda på dagar som kanelbullens dag, våffeldagen, fettisdag osv i Umeå...
Då bjöd de in till mys och nybakat, duktiga tjejer det där. Rena rama svärmorsdrömmen.
Jag kör hårt med min "svärmor" i bassängen istället (har henne i vattengympa), är bättre på det än bullbak : )

Nu när man ej har Yvve och Skåne här så måste man baka själv....

Eller inte.... Jag köpte mig en bulle jag!

Ha´t

Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Det gjorde jag med. Köpte en bulle. Hoppas allt är bra med er i kalla norrland. Skönt att du får komma hem snart till lilla mammsen och pappsen.
Puss Mamma

2007-10-04 @ 18:15:37
Postat av: Dotter

Jaså du åt en bulle, du som redan har bullmage....
Ha ha ha ha! Skojade bara, du är så fin mamma min!
Ska bli så spännande att komma hem och se huset!!!
Puss dotter

2007-10-04 @ 18:17:48
Postat av: Yvve

Hej vännen!
Måste erkänna att jag också köpte en bulle idag... Skyller på att jag inte är hemma och kan baka själv!
Hälsa Ume, kramar

2007-10-04 @ 22:12:14
Postat av: Skåne


Har ingen koll j heller...nu när ja inte har lika troga fikakompisar...plus att ja bakade bullar 2 veckor för tidigt,,,,illa! ;) puss

2007-10-07 @ 09:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0