Mina fötter värker...

Har nu vart i S-holm sen i torsdags och nu har jag landat i Umeå hos Elvira (som är på krogen).


Dagarna i S-holm har vart kul och givande och de har även lett till ömma fötter och träningsvärk i röven...
Vi har vart på mässan, stooort och mycket att titta på.
Vi var även på några kortare seminarier.
Jag sprang även på Mallan på mässan, även fast vi inte fick den tid jag önskat för lite skvaller prat!

Några snabba rundor på stan har vi även lyckats klämma in, man kan lugnt säga att vi varit effektiva med tiden.
I fredags var vi även och körde ett gympa pass (ha ha ha ha, gympa......) på Friskis och Svettis.
Det var bra trots allt, även fast vi hade lite delade meningar om instruktören var bra eller inte....




Sedan var det snabbt till hotellet för en snabb dusch och lite vin innan maten.
Precis när vi ska till och gå, vi fyra upp piffade damer, så säger mina kära kollega Eva till mig:
"-Veronica, vad ska du ha på dig då?"
Där hade jag stått och gjort mig snygg och tyckte att jag hade lyckats ganska bra.... tydligen inte!

Sedan begav vi oss ut i S-holms natten (jag då tydligen inte lika snygg som de andra tre) med mat och lite dans på "Golden Hits" - trevligt!

På Arlanda idag var jag typ 2 cm från MAGNUS UGGLA!!!!
Han gick förbi mig och jag hade kunnat ta på honom! Min idol sen alltid!
Tyvärr fick jag inte poäng på honom (vi hade kändisjaktstävling) eftersom Annelie snabbt ringde och berättade att de redan sett honom.... Jag var i alla fall alldeles matt i benen efter att jag vart så nära honom...

 


Nu har jag agerat chaufför åt halva Umé och tänkte nu äntligen lägga mig och läsa...
Kommer vrida nacken av Elvira om hon:
1. Ringer och ber om skjuts klockan halv fyra inatt.
2. Ska prata då hon kommer hem.


Bilder från helgen kommer senare!

Core utbildning i morrn!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0