Snart helg!!!

Snart är det helg och då åker jag till Umeå!!!
Ska bli skitkul!

Ska bo hos Elvis, men ska även träffa Helena och Maria (som kommer upp från S-holm) heeeela tiden!
Vi ska gå på stan, fika, äta middag, slöa, dricka öl och bara ha det bra!!
Jag behöver verkligen det här och längtar jättemycket!

Haft två pass spinning ikväll på ett företag, så jag är lagomt trött.
Mina höftböjare tycker att jag cyklar lite för mycket nu... Är så trött i dem att det känns som att jag ska trilla framåt typ.
Det skulle ju se sjukt konstigt ut...

Jag har blivit beroende av Magnus Ugglas blogg...
Han har ju alltid vart min största idol även om Winnerbäck toppat listan de senaste åren...
www.magnusuggla.nu


 

Hårda konkurrenter... Hos mig!

Freddan jobbar i två dygn....
Jobbade igår 7.30-22 kom hem och sov och jobbar nu i två dygn...
Är inte direkt sambo just nu...
En fördel är ju i alla fall att jag kan kolla på "Bonde söker fru" och "Top Model" utan gnäll...

Nu ska jag läsa Stieg Larsson! Rekommenderas!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Maria

Man får grattulera i efterskott då! Kram,kram på er båda!

2007-10-03 @ 22:44:11
Postat av: Sofie

Haha, såg babben & co förra gången när Uggla va med och jag gillade hans dra åt helvetetävling =)

2007-10-06 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0