Trött på att blogga...


Ja, det börjar bli lite tråkigt att blogga. Förmodligen för att jag aldrig har nå spännande att berätta om mitt liv...
Och kanske även för att jag är jävla stressad nu och inte känner att jag har tid.


Det som stressar mig är att jag om nån vecka ska ha en hel kurs för en massa idrottsledare.
JAG, ska hålla i 20 kurstimmar?!?!
Jag har börjat förbereda mig men har inte alls kommit så långt som jag hade planerat vid det här laget...
Det är ju inte som att förbereda en föreläsning i skolan direkt.
Föreningarna och kommunen betalat pengar för dem som går och det måste vara BRA!
Deltagarna måste gå därifrån och känna att det verkligen gav dem nå...


Jag hittar inte tid att jobba med det här!
På kvällarna är jag trött efter att ha jobbat och sen oftast haft pass, då orkar jag bara inte.
Och helgerna har gått åt till annat, typ Umeå, S-svall och nu till helgen S-holm.
DÅLIGT prioriterat av mig, jag vet!

Åker i alla fall till S-holm med jobbet torsdag till lördag.
Vi ska gå på hälsomässa, det ska bli skitkul i alla fall....
Gå på mässa, vi ska träna lite och umgås med varann, det behövs och jag ser verkligen fram emot det....


Hinner även med att träffa Maria och Lina en snabbis i morrn då jag kommer.
Känns som en evighet sen jag träffade min galna kusse!

På söndag är jag i Umeå för Core utbildning, det behövs!


Ska packa nu!

Ha´t

Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Du kanske har för höga krav på dig själv. Tillfredsställa alla kan du aldrig. Det finns alltid folk som är missnöjda. Skit i dom och väx med det som varit bra. Gör du det bästa är detnog...... Stressa inte ihjäl dig nu. Många pussar Maggan

2007-10-25 @ 07:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0