Vad har hänt med Prison Break...

Det har ju verkligen spårat ur, är ju knappt sevärt längre!
Jag menar, ett nytt fängelse att rymma ifrån, nu får de ge sig!!

Och vet nån om "Sarah" inte ska vara med längre??? 
Hon är ju inte med i vinjetten. Om hon inte ens ska vara med då lägger jag ner nu.... 




Tänkte ägna kvällen åt att jobba med "Plattformen" men då har vi inte Power Point sen datorn kraschade...
Nej jag blir inte alls stressad..... Gaaaaah!

Nu har vi ingen hemtelefon längre, så ring inte till oss!
Eller, ni kan ju ringa hur mycket som helst, men vi kan ju såklart inte svara.... : )
Vi använde den knappt så vi tänkte klara oss på mobilerna!

Nya pass ska göras!
Core, vatten och spinning.
Nån som har en bra låt att dela med sig av?


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet, helt sjukt! Kan du inte messa adressen till eran gemensamma blogg =)
Puss på foten

2007-10-30 @ 14:59:19
URL: http://liinaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0