Arjeplog... ha ha...

Jaa ni.
Vi hade igår ett uppdrag med Korpen. Vi åkte till Arjeplog och hade aktiviteter under en halvdag, de hade nån sorts friskvårdsdag... Det gick jättebra! Vi körde först en 5-kamp med dem och sedan körde vi fyra varsitt pass och de fick välja vilket de skulle gå på. Jag körde mitt core pass och det gick väl helt ok tycker jag....

Men Arjeplog....
Det var bara skog och skog dit. Körde förbi Älvsbyn (där jag firade min 18-års dag på en simtävling), körde även förbi Arvidsjaur. Däremellan bara SKOG!
Och Arjeplog var ju bara en håla....



Arjeplog...

Det ser ut som att jag kan få jobba heltid på Korpen nu ett tag framöver...
Vi har fått mycket fler uppdrag i form av hälsoprofilbedömningar, så jag hoppas på heltid!


I morrn åker vi till Umeå. Ska vara där fredag till söndag, bor hos Elvis å Jocke.
Syftet med helgen är att vi ska byta säng med Helena, vi ska få en dubbelsäng med sängstomme! Jippie!
Vi har redan sängbord som står hemma och väntar...

image145


Ha en trevlig helg!

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej systra!
Använde du nån miss Li låt i passen. Saknar dig här hemma i Sundsvall!

2007-09-06 @ 19:00:37
Postat av: Stina

hejhej :) Åhh jag hoppas verkligen att du har rätt. Men jag har märkt att eftermiddag bara springer iväg och så är kl 18.00 och det är dags för träning igen :) Ihelgen är jag helt ledig och det känns sååå skönt. Sist det hände tror jag var i juli. Efter eran tripp till Umeå så tycker jag allt att ni ska komma till huvudstaden,saknar ju er :)
Vad roligt att du kanske får heltid på Korpen :) kramkram

2007-09-06 @ 21:27:29
Postat av: Lina

Men gud, det här med facebook, orkar man med det!

2007-09-08 @ 16:57:43
Postat av: Maria

Hoppas ni sover skönt i den nya sängen! Ja, vi saknar dej också. A kanske mest Wilda då... ;) Så du är SÅ välkommen hem! =) Kram,kram!

2007-09-11 @ 23:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0