Desperate housewives och ljudböcker...

Desperate housewives är tillbaka, det var på tiden.
Det är dessutom typ den enda serie jag ser som jag inte ligger före och då kan se dem på TV, det är bra!
Hoppas nu bara att Mike och Susan får ihop det igen.... : )




Jag läser en del böcker, har alltid gjort.
Längtar efter att gå och lägga mig om jag har en bra bok som väntar...

Jag har även testat på det här med ljudböcker och tycker det funkar...
Jag har bara ett problem, jag kan BARA lyssna på böcker som Katarina Ewerlöf har läst in...
Jag har provat andra böcker, men pallar inte att lyssna.
Viveka Lärn stönar och flåsar när hon läser, nån annan som jag lyssnade på "visslade med näsan". I går kväll började Freddan och jag lyssna på en bok tillsammans som Tomas Bolme läser, han hämtar andan mellan varje mening så det hörs jättemycket...
Tacka vet jag Katarina!!! 




Har kört mitt första core pass.... Var lite nervös, men det gick bra!

Ha det

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, inte lätt o vara ljudboksläsare till Veronica inte, jag menar har ju inte direkt svårt att störa dig på ljud =)

2007-09-18 @ 21:53:00
URL: http://liinaaaa.blogg.se
Postat av: Sofie

Veronica, Reine Brynolfsson, heter han så? Han är iaf bra, och har läst in alla Stieg Larsson böckerna. Jag och jon har lyssnat på dom när vi suttit i bilen i sommar, vilket vi gjort i XXX antal timmar!
HOppas allt är bra med dig vännen... PUss

2007-10-06 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0