Tester, tester...

Nu har vi startat en intensiv period av testande på jobbet.
Hälsoprofilbedömningar alltså... Vi är total uppbokade i typ två månader...
Har vart på AMS idag och gjort mina första, vi ska även testa en massa på SSAB.
Men det är ju bra, för då har jag jobb...

Igår slog jag rekord på hur många som läser min blogg, hela 16 stycken, coolt!
Min kusin Hanna är nöjd då hon ligger runt 400-500 läsare, ja ja vi har olika krav...

Trean visade Top Model i 6 minuter innan reklam, det är ju trevligt....

Nä, jag har ju verkligen inget att skriva så jag skiter i det!





Kommentarer
Postat av: Maria

Jag utmanar dej! ;)Gå in på min sida och läs instruktionerna! =)
Kram,kram!

2007-09-19 @ 23:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0