Trevligt i Umé...

Har alltså vart i Umeå i helgen, var jättekul att komma ned och träffa alla (eller de som bor kvar där...).

På fredan var vi ut och åt, sedan somnade jag och Elvira framför en film som vi hyrde.
På lördagen var vi på stan och shoppade lite, även Freddan. Åt lunch med Mangan och Maria.

Beställde hem tapas till middag, sjuuukt gott!

image148

Tapas!!!

Sedan på kvällen kollade vi på fotboll hos Elvira och Jocke, även Helena och Mangan och Maria var där. Mangan tog fram guran och underhöll oss....


image146


Freddan och Jocke fick för sig att raka sig under kvällen, så det gjorde de....
Freddan mot min vilja.... Även fast jag tycker bättre om hår så blev det bättre än väntat...

Sedan var vi ut en sväng på Invito, där jag spelade in lite pengar på Black Jack, Freddan spelade dock bort en del av dem...


Väl hemma så somnade Elvira framför TV:n igen!!!


image147


Nu har jag sjuk ångest.
Blev kallad till ett jobb jag sökt på Kultur och Fritids förvaltningen i Sollentuna.
Hade inte tänkt åka eftersom det är ett vick och jag har ju redan ett vick som jag trivs jättebra på...
Men nu ringde jag dem igår och till 95% blir det en fast tjänst...

Nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra....
Verkar vara ett skitbra jobb, men jag trivs ju kanon på jobbet nu.... Bara det att det är ju så ovisst att inte ha fast och så....

Måste typ bestämma mig under dagen, blir galen....

Ska jobba nu!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Stina

Men vad har "Fregris" gjort med håret!?!?!? Haha, det ska vara han som kommer på en sådan idé, men jag måste säga att det var bättre än med allt skägg i ansiktet :) Men hur blir det med jobbet i Sollentuna?! kram

2007-09-12 @ 11:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0