Vi möts i dörren...

Ja, jag och min man Freddan möts för det mesta i dörren....
Ibland träffas vi inte på nästan två dygn även fast bägge är hemma...
Freddan jobbar dygn, jag hinner åka innan han kommer hem på morgonen, sen hinner han åka på träning innan jag kommer hem från jobbet. Då han sedan kommer hem från träningen vid typ halv elva är det bara att gå å lägga sig.... Vi blir inte trötta på varann i alla fall...


image149

Hotta!


Ikväll har han dock träning tidigt så när han kommer hem ska vi se Top Model tillsammans....
Ha ha ha ha! Han hatar Top Model. Men Freddan vägrar ha en TV i sovrummet som jag vill. Jag menar på att om vi vill se på olika kanaler kan en se där. Men han har sagt att ingen TV i sovrummet och jag får ALLTID bestämma program, så det gick jag med på...
I och för sig vill ju han hellre ta hand om sin fotbollsspelare Thomas Wickstedt än se på TV...




Förra säsongen...


Jag ska inte åka på intervjun i Stockholm.
Jag trivs ju hur bra som helst med det jag gör nu!
Och eftersom det var 11 till intervju så skulle jag säkert ändå bara slänga ut 2.000:- på flygbiljetter i onödan.
Men det viktigaste är att jag nu jobbar heltid (från nästa vecka) med något som jag trivs hur bra som helst med.
Jag får både jobba med friskvård och med idrott!!


Ha det!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart du inte hade åkt till Stockholm i onödan! Du får vilket jobb du vill, men skönt att du har jobb som du trivs med... Vad finna du och freddan va på bilden!
Kram

2007-09-12 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0