Impad...

....av Hanna Rolinder det lilla äcklet som har lagt ut typ 2000 bilder på sin blogg.
Det är jobbigt att lägga ut bilder, det tar tiiid!
Jag har inte så mycket tid.

Nu ska jag med lägga ut bilder, från påskhelgen då Emma och Freddie var här.
Nej, jag ångrade mig, försökte med en bild men internet är verkligen segt ikväll, så det blir EN bild:

image245image246

Emma på skoter... å fan vad det gick... å pojkarna fick sitta bak på pulka...
Två bilder, bra bra!


Nu ska jag se "Häxdansen", missade det ikväll men alla avsnitt går att se på svt.se
Det är ju verkligen praktiskt att man kan se dem där. Har ni missat Häxdansen kan jag verkligen rekommendera det. En svensk serie i sex delar som faktiskt är bra, tycker jag i alla fall. Men jag tycker ju att ganska mycket som går på TV är bra. Kanske skulle kolla mindre på TV och lägga ut mer bilder på bloggen.... NOT!

Ha det


Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Det måste väl finnas roligare saker att göra än att blogga och se på tv.
Hannah Pee kan du se på en intervju på www.st.nu.
Mamma puss, puss

2008-04-15 @ 08:57:10
Postat av: Hanna

Bra jobbat, du är snart uppe i min takt, ett par bilder till bara :) men för mig tar det inte tid alls, klickar bara, annars skulle jag aldrig orka, nu råkade jag utge mig för att vara en stor bloggerska under resan så dom tvingade mig
i detta fall :) annars duger det med ett par, dom snyggaste & viktigaste, typ på en själv ;)

Hare nice, puss.

2008-04-15 @ 11:27:41
URL: http://fladderben.blogg.se
Postat av: Anonym

Like the pictures...hihihihi

2008-04-17 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0