Packar upp och packar....

Nu har jag haft min utbildning i Gällivare.
Helgen har varit intensiv men rolig! Det var en jättebra grupp att jobba med och det var väldigt bra diskussioner.
Men 8-17 bägge dagarna blir intensivt när man ska vara på helspänn och ha helkoll hela tiden.
Myste i metropolen Gällivare på fredag och lördag kväll... Vilken håla.

Och nu packar jag igen.
I morgon åker jag till Stockholm för projektledarträff inom det projekt jag jobbat med ett år på Korpen. Ska bli roligt att träffa massa andra projektledare och byta erfarenheter. Är i S-holm måndag till onsdag!
Extra kul att Emma "Foppa" ska dit med!

Sitter och kollar på "Sanningens ögonblick" på femman.
Vilka jävla frågor de får! Jag skulle aldrig sitta och svara på de där frågorna, tror jag....

Packa vidare nu...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle heller aldrig sätta mig i den där stolen, fy vad mkt som skulle komma fram då! haha...
Jobba inte ihjäl dig ;)

2008-04-20 @ 21:43:59
URL: http://fladderben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0