Puuuh



Åh fan.
Jag sitter på jobbet. Vi har en sittning i vårt ljuscafé.

De hade även bokat in en föreläsning som jag nu haft. jag har pratat om stress, kost och träning i en timme...
Jag var inte nervös innan, tyckte bara att jag var totalt kass och hade noll självförtroende.
Hade lust att gå in och skrika: NI BEHÖVER INTE BETALA FÖR DEN HÄR SKITEN!!!

Men det gick bra, puh. De både skrattade och var med i diskussioner. Kändes dessutom lite mer tacksamt än de föreläsningar jag har haft för högstadieungdomarna...
Det var roligast att prata om stress, tycker det är jätteintressant.

Nu ska de fika ett tag innan jag får städa undan och gå hem...

haaa de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0