Snart morgonkaffe...



Vietnam.... snart!!!!!

Datorn är ju så upptagen hemma på kvällarna så jag hinner ju aldrig blogga....
Freddan och John sitter ju i källaren hos John och spelar någon intelligent krigsspel.

Jobbar heeela dan idag, har en föreläsning här på kansliet ikväll.
Lite nervös inför den men jag hoppas det går bra.

Grattis Frida och Tony som har förlovat sig!
Yeeeah!

Annars INGET intressant som händer....

Ni då?
Man ska tydligen fråga de som läser ens blogg hur det är med dem?
Vad händer i era liv?
För mig är det ju ändå ok att fråga det eftersom jag förmodligen känner de flesta som läser min blogg...
Så gå nu in på kommentarer och svara på vad som händer i era liv!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ska du få ett svar på din fråga. Det händer inte allt för mycket här i Tumba. Jag jobbar de dagar det inte är skola så veckorna går riktigt fort. Igår var jag på ännu ett spinning pass, det blir bara roligare och roligare. Vågar ju höja motståndet hela tiden! Ha det så bra, och säg till Fredrik att han inte få ha datorn varje kväll! Kram

2008-04-08 @ 08:09:38
URL: http://staaaajn.blogg.se
Postat av: Mamma Maggan

Vi pratar ju mest varje dag, åtminstone pappa pratar med dig. Där ju som sagt "pappas flicka". Men här lever livet som vanligt. Det är ju skönt det.
Pussar Mamma

2008-04-08 @ 08:32:44
Postat av: Veronica

Jag är mammas flicka med.... ;)
Puss

2008-04-08 @ 09:29:01
Postat av: Chefen

Här är det fiiint. Men snöhelsike har lagt ig återigen, vart tusan är våren?! jaja, jag är inte bitter, hare nice bruden! kraam.

2008-04-08 @ 20:14:43
URL: http://fladderben.blogg.se
Postat av: Bohman

Hej! I mitt liv har det ju hänt massor........Vi trivs mycket bra här hemma i Sundsvall. Jobbar en hel del, vick på olika förskolor. Går bra, men magen blir ju större.... Vi håller också på att titta på hus, har inget klart än, men kanske snart.
Mår annars bara fint, synd att vi ej kunde ses sist. När kommer ni hem nästa gång??

Puss och kram

2008-04-09 @ 19:46:24
Postat av: Veronica

Så synd att ni inte var hemma när vi var hem, ville ju verkligen se magen!
Vet inte riktigt när vi kommer hem nästa gång...
Kan väl höras på telefon nå, känner att jag behöver uppdateras i erat liv.
Kram

2008-04-09 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0