Sommarjobb?

...så nu tänkte jag gå och lägga mig!
Skulle ha lite skolelever i box idag, men INGEN kom!!
Såg nu på nyheterna att det brunnit på skolan! Typiskt!

Jobbar hemma större delen av dagen i morrn, ska förbereda föreläsning om kost och träning tror jag det blir... har ganska fria händer.

Nån som har ett sommarjobb åt mig?
Har ju jobbat på gruppboendet i 6 somrar men nu har jag tydligen inte det kvar längre!?!
De har tagit för givet att jag har ett fast heltidsjobb bara för att jag har pluggat klart... (för det får ju alla nyutexaminerande på en gång).
Jag är irriterad!!!

GRATTIS Mallan som fyller 22 idag (28 om man räknar alla år)!!!!

Haaaa dä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0